ďťż

Rozpiska na siłownie





praszczur - 2008-08-01 16:11
Rozpiska na siłownie
  Witam wszystkich:)
Od kilku tygodni jestem na diecie (nie bede sie o niej rozpisywac ale jest madra i racjonalna;)), łączylam ja z rowerem i basenem ale rower mi odpada jak pada a na basenie latem tyle ludzi ze ciezko znaleźć miejsce do w miare swobodnego pływania wiec zapisuje sie na siłownie - mam szczescie miec niedaleko domu siłownie dla kobiet, w ktorej za 80 zł kupie karnet na ktory moge wchodzic bez ograniczen. Wiem ze instruktorka na siłowni powinna mi zrobic rozpiske i przeprowadzic instruktaż ale ja z natury jestem niesmiałe stworzenie i tak jakos wolałabym juz isc z gotową rozpiską, wiec jesli ktoras z was mogłaby sie podzielic swoją albo zna sie na tym i mogłaby mi to napisac to byłabym baardzo wdzieczna;) Chodzi mi o utrate masy ciała (155 cm, 64 kg cel ok 50 kg) i o to zeby jak juz cały ten wstretny tłuszczyk ze mnie zejdzie :rolleyes: spod spodu wyłoniły sie ładne miesnie. Plan ma byc na 6 dni w tygodniu po godzine lub 1,5. Z gory bardzo dziekuje:)





pacia91 - 2008-08-01 16:25
Dot.: Rozpiska na siłownie
  6 dni w tyg ? Chcesz przez 6 dni wykonywać trening siłowy ? Eh...gratuluje pomysłu. 3 x siłowy, 3x aeroby/HIIT. A co do planu, najlepiej niech Ci go instruktor ułoży, a jak nie to : http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_PLAN%C3...H-t398495.html



praszczur - 2008-08-01 19:09
Dot.: Rozpiska na siłownie
  Przeciez nie pisałam ze chce przez 6 dni w tygodniu wykonywać godzinny trening siłowy, wolałabym wlasnie skupic sie na aerobach a juz 6 razy w tygodniu godzina na rowerze, biezni albo steperze to nie jest tak duzo prawda? Mam czas, karnet jest bez ograniczen to czemu nie codziennie z dniem przerwy? Pisałam własnie ze chce uniknac rozpiski od instruktora, ale anyway dziekuje za strone tylko ze wiekszosc treningow na niej jest niemal w 100% siłowa a ja na zrzucenie kg potrzebowałabym przynajmniej połowe aerobów z tego co zdazyłam wyczytac.



pacia91 - 2008-08-01 19:27
Dot.: Rozpiska na siłownie
  Cytat:
Napisane przez praszczur (Wiadomość 8436131) Przeciez nie pisałam ze chce przez 6 dni w tygodniu wykonywać godzinny trening siłowy-z kontekstu tak to wyglądało ;) ale ok nie ważne, wolałabym wlasnie skupic sie na aerobach a juz 6 razy w tygodniu godzina na rowerze, biezni albo steperze to nie jest tak duzo prawda?-Nie Mam czas, karnet jest bez ograniczen to czemu nie codziennie z dniem przerwy? Pisałam własnie ze chce uniknac rozpiski od instruktora- Ok rozumiem, wstydzisz sie i wogóle, ale on i tak będzie musiał zobaczyć czy poprawnie wykonujesz ćwiczenia itp., ale anyway dziekuje za strone tylko ze wiekszosc treningow na niej jest niemal w 100% siłowa- bo to właśnie są treningi siłowe, jeśli zaczynasz chodzić na siłownie rób trening ACT a ja na zrzucenie kg potrzebowałabym przynajmniej połowe aerobów z tego co zdazyłam wyczytac.- No więc do tych treningów siłowych dorzucasz aeroby. Robisz pon,śr,pt -ćwiczenia siłowe, reszte dni aeroby. Tyle z mojej strony ;)

Edit :

Podstawa redukcji :

Dieta + trening siłowy + aeroby/HIIT





MatekBJJ - 2008-08-03 15:26
Dot.: Rozpiska na siłownie
  Dieta + trening siłowy + aeroby/HIIT[/quote]
Lepiej aeroby na poczatek zamiast HIITa



pacia91 - 2008-08-03 19:57
Dot.: Rozpiska na siłownie
  Cytat:
Napisane przez MatekBJJ Lepiej aeroby na poczatek zamiast HIITa Jasne ;) jeśli ktoś nie ma kondycji to tak.



Rzabba - 2008-08-05 09:16
Dot.: Rozpiska na siłownie
  jeśli chcesz ćwiczyć 6 dni w tygodniu to 3 dni z tego powinien być trening siłowy, który nie powinien trwać dłużej niż 45-60 minut z rozgrzewką

w pozostałe dni aeroby lub interwały, nie musi być HIIT

moja rozpiska chyba niewiele Ci da bo ćwiczę w domu, wyłącznie ze sztangielkami/sztangą
na siłownie byłam ledwie kilka razy w życiu a ostatni raz chyba z 15 lat temu :lol: wiec z maszynami nie pomogę