ďťż

Jak rozpoznac zdrade??





Bebel - 2008-01-26 14:54
Jak rozpoznac zdrade??
  Hej dziewczynki:)

Od razu na samym poczatku przepraszam jezeli ja taki watek byl...jednakze ja nie znalazlam:(...wiec hcodzi o moj zwiazek...Jestem zTzetem od 4 lat...ja jednak rok temu zaczelam studiowac w innej miejscowosci odleglej o ponad 100km...i mieszkam w wynajetym mieszkaniu...widujemy sie raz na miesaic lub rzadziej...od kiedy zaczelam studia nasz zwiazek zmienil sie o 180 stopni....on zaczal byc agresywny, egoistyczny....nigdy mnie nie odwiedza chociaz caly czas go zapraszam...mymiguje sie tym ze musi pracowac w weekend ma szkole...nie dzwoni do mnie w ogole...nie pisze...gdzyja dzwonie albo nie moze rozmawiacbo cos robi lub gdzies tam jest...jakprzyjezdzam tez jest juz inny...czuly...tak jakby juz mnie nie kochal...nie wiem dlaczego ale wydajemi sie ze mnie zdradza:( jednak nigdy go nie nakrylam na niczym...jednakze jak jestem u niego to czesto wylacza telefon..a jak gdzie wychodzi zawsze go zabiera ze saba..tak jakby mial cos do ukrycia...wiem ze nawet jak sie zapytam go wprost czy ma kogos nie powie mi prawdy:(co zrbic jak sie dowiedziec czy moje przypuszczenia sie sluszne czy nie??pomozcie...moze macie jakies metody zeby to sprawdzic:(

Pozdrawiam:cmok:





ONCIA86 - 2008-01-26 15:01
Dot.: Jak rozpoznac zdrade??
  Rozmowa.... tylko tak dowiesz sie całej prawdy....No chyba ze myslisz o detektywie..



kasiulkaaa5 - 2008-01-26 15:03
Dot.: Jak rozpoznac zdrade??
  byl juz chyba taki watek
przerabialam to juz kilka razy wiec jak mnie ktos zdradzal to nie mial nag;le dla mnie czasu,czulam,ze ma mnie czesto w du***,nie pisal czesto,przestawal dzwonic,byl rozkajorzony i ciagle mial cos do zrobienia..



Chii1986 - 2008-01-26 15:08
Dot.: Jak rozpoznac zdrade??
  Zapytaj go, powiedz, że jeśli Cie szanuje to chcesz by "w razie czego" poinformował Cie o tym, że kogoś ma... żeby niepotrzebnie tego nie ciągnąć.
Ja postanowiłam sobie, że gdybym kiedyś przestała kochać Tżta albo zakochała się w kimś innym(różnie przecież bywa) to nie bede go oszukiwać i zdradzać tylko zakończę związek- od Niego wymagam tego samego i On o tym wie.

Łatwo się mówi ale nie wszyscy mają odwagę by przyznać się do zdrady...
na pewno dobrym pomysłem nie jest śledzenie, domysły... taki brak zaufania negatywnie się odbije na waszym związku.

Napisałaś jednak, że On i tak nie powie Ci prawdy...w takim razie nie wiem co Ci doradzić... to wyłączanie telefonu i Jego zachowanie jest podejrzane... zapytaj Go czemu jest w stosunku do ciebie oschły, czy Cie jeszcze kocha.. powiedz, że chcesz wiedzieć na czym stoisz, że niepewność Cie męczy....obserwuj Jego reakcje... może po prostu uczucie się wypaliło:(





Yerenia - 2008-01-26 15:38
Dot.: Jak rozpoznac zdrade??
  zwiazki na odlegosc sa ciezkie i trudne, nie zdziwilabym sie gdyby sie okazalo ze kogos ma...ale to prawda - tylko rozmowa sprawi ze czegos sie dowiesz. Czemu myslisz, ze nie powie Ci prawdy?
A moze tez byc tak, ze wzale nie ma kogso na boku, tylko odlegosc i rzadki kontakt sprawily, ze oddaliliscie sie od siebie. Zapytaj wprast co jest nie tak, bo nie chcesz ciagnac na sile czegos co sprawia ze jest ci przykro i nie daje radosci.
powodzenia!:)